Regulamin

Wszystkie zlecenia są realizowane tylko w oparciu o REGULAMIN. Złożenie zlecenia oznacza zgodę na warunki zawarte w REGULAMINIE.

Postanowienia ogólne

  1. Administratorem serwisu dglab.pl, administratorem danych oraz sprzedawcą jest firma FOTO NOWAK STUDIO Ryszard Nowak, 32-120 Nowe Brzesko, NIP: 6821048229 zwana dalej Usługodawcą.
  2. Zamówienia w dglab.pl mogą składać Klienci, którzy:

a) zamawiają odbitki w systemie fotoguru, przesyłają pliki na ftp  lub też zamawiają osobiście w siedzibie firmy.

b) Zapoznali się z treścią niniejszego regulaminu i go akceptują.

  1. Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność za wady prawne wynikające z treści i formy dostarczonych do  wykonania prac i wzorców, w tym za naruszenie praw autorskich i innych praw osób trzecich.
  2. dglab.pl  zobowiązuje się nie udostępniać danych teleadresowych swoich Klientów osobom trzecim. Dane te są wykorzystywane jedynie w celu właściwego rozliczenia zleceń, dostarczenia ich pod właściwy adres, kontaktów niezbędnych przy realizacji zleceń oraz informowania kontrahentów o istotnych zmianach w  ofercie oraz działań marketingowych, w myśl Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883,  z 2000 r. Nr 12, poz. 136, Nr 50, poz. 580 i Nr 116, poz. 1216 oraz z 2001 r.     Nr 42, poz. 474), tekst ujednolicony na podst. ustawy z dnia 25 sierpnia 2001  r. o zmianie ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U. z 2001 r. Nr 100, poz.  1087.
  3. W chwili wysłania przez Klienta zamówienia powstaje automatycznie zobowiązanie  finansowe z tytułu jego zrealizowania przez dglab.pl, które zostanie  zapłacone kurierowi przy dostawie, przelewem z góry lub za pomocą płatności elektronicznych obsługiwanych przez instytucję płatniczą PayU S.A.
  4. Dglab.pl zastrzega sobie prawo i wyłączność do dokonywania wszelkich zmian dotyczących poniższych warunków i zastrzeżeń według własnego uznania. O zmianach użytkownicy serwisu będą informowani kanałami elektronicznymi. W razie braku akceptacji nowego regulaminu użytkownik może usunąć

Realizacja zamówienia

  1. Podstawą do realizacji zamówienia jest:
  • projekt przygotowany i dostarczony do Usługodawcy w wybrany sposób (automatyczne przesłanie z poziomu programu, mailem, dostarczenie projektu Pocztą, kurierem lub osobiście),
  • projekt przygotowany ściśle według wytycznych Usługodawcy dowolnym narzędziem zewnętrznym i dostarczony Usługodawcy w postaci umożliwiającej jego dalszą obróbkę w procesie produkcyjnym,
  • pliki zdjęć wraz z opisami – jeżeli to Usługodawca jest odpowiedzialny za przygotowanie projektu.
  1. Poprzez kliknięcie w ikonę „Zamów” Użytkownik akceptuje ofertę usługi zgodnie z jej opisem i ceną podanymi przez program oraz wyraża zgodę na realizację transakcji w sposób określony w Regulaminie. Zatwierdzenie zlecenia poprzez ikonę „Zamów” traktuje się jak zawarcie umowy na wykonanie usługi
  1. Usługodawca wystawia dokument sprzedaży – fakturę VAT. Składający zlecenie Użytkownik upoważnia Usługodawcę do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  2. Wszystkie zlecenia wykonywane są starannie, dokładnie i w możliwie najkrótszym terminie, określonym w procedurze składania zamówienia dostępnej na stronie internetowej www.dglab.pl.
  3. Termin podany na stronie dotyczy czasu od potwierdzenia odebrania kompletu materiałów przez Wykonawcę do chwili przekazania gotowego produktu SPEDYTOROWI. Oznacza to, że czas produkcji nie zawiera czasu dostarczenia przesyłki do Klienta. Czas podany na stronie nie uwzględnia też czasu potrzebnego na uzupełnienie braków, konsultacji z zespołem kontroli jakości czy też uzupełniania zamówienia przez klienta, lub modyfikowania go.
  4. Materiały przekazane do realizacji zlecenia usuwane są z serwera po upływie 30 dni od daty przesłania ich na konto.

Warunki dostawy

Zamówione usługi i towary są wysyłane pod wskazany w formularzu adres przy pomocy wybranego SPEDYTORA.

Materiały reklamowe

Materiały reklamowe wysyłane przez dglab.pl nie są spamem. Mają one charakter informacyjny. Użytkownik ma prawo w każdym momencie wyrejestrować się z bazy klientów.

Gwarancja jakości

  1. Prace w formie pliku elektronicznego naświetlane są w postaci w jakiej zostały dostarczone przez klienta. dglab.pl nie sprawdza, nie wprowadzania poprawek i modyfikacji do dostarczonych plików, chyba iż zaznaczona jest opcja “proszę o korektę” w programie fotoguru lub jako uwaga w e-mailu przy zamówieniach składanych na ftp.
    Korekcja nie obejmuje sprawdzania i konwertowania profili plików.
  2. W przypadku opcji “proszę o korektę” korekta plików jest dokonana wg.indywidualnej subiektywnej oceny i laboranta.
  1. dglab.pl. nie odpowiada za wszelkie rozbieżności pomiędzy oczekiwaniami klienta a faktyczną odbitką.

Polecamy także wykonanie odbitki testowej zamówić w celu porównania kolorystyki, nasycenia, jasności z tym co wyświetlane jest na monitorze klienta

4. dglab.pl gwarantuje codzienne wykonywanie testów barwnych i każdorazową rejestrację emulsji po zmianie papieru.

Reklamacje

  1. Reklamacje mogą być uwzględnione jedynie wtedy, jeśli zostaną one zgłoszone w ciągu 2 miesięcy (przy wadach widocznych). Ustawowy termin przedawnienia roszczeń z tytułu wad wynosi 24 miesiące.
  2. Reklamowane produkty należy dostarczyć  wraz z nośnikiem cyfrowym zawierającym niezbędne pliki na adres nadawcy, na koszt własny.
  3. Podstawą do reklamacji mogą być jedynie wady techniczne powstałe przy wykonywaniu produktu lub różnice pomiędzy wypełnionym zamówieniem w formularzu, a zawartością przesyłki
  4. Wady powstałe na skutek małej rozdzielczości przesłanego pliku (pomimo uwag dglab.pl o niskiej jakości plików)  nie podlegają reklamacji.
  5. Aby uniknąć uszkodzeń przesyłki w transporcie przykładamy duża wagę do jakości pakowania. W przypadku uszkodzenia opakowania należy niezwłocznie powiadomić DGlab.pl aby móc rozpocząć procedurę reklamacyjną u spedytora.
  6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Usługodawca zobowiązuje się do poprawiania produktu lub usługi. Dodatkowo koszt transportu poniesiony przez Klienta zostanie zwrócony.
  7. Odbarwienia powstające na zgięciach rozkładówek są naturalnym efektem zaginania papieru fotograficznego i nie podlegają reklamacji.

Prawo odstąpienia od umowy

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jest to możliwe tylko w przypadku produktów niepersonalizowanych takich jak pudełka, usb. Dla albumów nie ma możliwości zwrotu jeśli nie występuje wada produkcyjna.

2. Do zachowania terminu, o którym mowa w pkt.1 wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć w następujący sposób:

  a) w formie elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy: info@dglab.pl

  b) drogą korespondencyjną na adres Sprzedawcy: Foto Nowak Studio 32-120 Nowe Brzesko ul. Lubelska 42

  c) osobiście w siedzibie Sprzedawcy: Foto Nowak Studio 32-120 Nowe Brzesko ul. Lubelska 42

5. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  a) dla umowy, w wykonaniu, której Sprzedawca wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

  – obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części,

– polega na regularnym dostarczaniu Towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów,

  b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

7. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą.

8. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym dglab.pl

9. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

10. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

11. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

12. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar.

13. Do zachowania terminu, o którym mowa w pkt. 12 wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem na adres Sprzedawcy: Foto Nowak Studio 32-120 Nowe Brzesko ul. Lubelska 42

14. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

15. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

16. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

  a) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,

  b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,

  c) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

  d) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,

  e) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

  f) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami,

  g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,

  h) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji; prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów,

  i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

  j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,

  k) zawartej w drodze aukcji publicznej,

  l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,

 m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Odpowiedzialność

Wykonawca wyłącza swoją odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zleceń. Oznacza to, iż Zamawiający nie będzie mógł dochodzić żadnych roszczeń odszkodowawczych z podanego tytułu.

Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do jednostronnego dokonywania zmian i modyfikacji Regulaminu. Korzystanie przez Użytkownika z serwisu po wprowadzeniu tych zmian równoznaczne będzie z wyrażeniem dla nich akceptacji.
  2. Wszelkie uwagi, komentarze oraz pytania, dotyczące działania Serwisu należy zgłaszać mailowo, telefonicznie lub listownie na adres Usługodawcy.
  3. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego.